Bine ai venit! Intra in contul tau sau Fa-ti cont GRATUIT

Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe...
1 Answers

Urinari dese

Pacient: 681 vizualizari , ,
General

Buna seara!Am o problema, saptamana trecuta am inceput sa urinez des,dupa 2 zile situatia s-a inrautatitsi am inceput sa urinez si mai des. Am fost la medic si mi-a prescris un antibiotic numit Ciprinol. Iau o pastila de 500mg la un interval de 12 ore. Problema este ca iau de 6 zile si senzatiile de urinare nu au disparut. Mi se intampla sa ma duc sa urinez si dupa un minut sa am iarasi aceeasi senzatie. Elimin o cantitate mai mica de urina decat cea normal.Ce pot face? Mulumesc anticipat!

1 Raspunsuri



  1. Marga in data de Jul 11, 2013

    Trebuie facuta o urocultura dar dupa descrierea ta se pare ca e o infectie urinara cu E coli.Daca e asa trebuie sa iei in continuare Ciprinol inca 10 zile.Sa ne tii la curent cu rezultatul analizelor.Sanatate!

    +1 Voturi Thumb up 0 Voturi Thumb down 0 Voturi



Raspundeti la intrebare