Bine ai venit! Intra in contul tau sau Fa-ti cont GRATUIT

Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe...
0 Answers

candidoza bucala

Pacient: 423 vizualizari , ,
General

Buna seara ! Mama are 87 de ani si de cateva zile are gura si buzele uscate si zabalute in colturile gurii ; mai simte si usoare arsuri in intestine. A fost mereu predispusa la candida si a tratat-o cu Nistatin sau Pimafucin. Nu a mai avut de foarte multi ani si acum ia pentru inima Nebivolol de 5mg si Telmisartan, cate o jumatate de pastila pe zi ; in plus mai ia Nitropector (2cps/zi), Aspenter (1cps/zi), Omez (1cps/zi). Am citit in prospectele celor doua medicamente ca poate aparea greata, ca reactie adversa – iar ea este genul care nu poate vomita – si i se poate face foarte rau. Va rog sa-mi dati un sfat si va multumesc anticipat !!


Raspundeti la intrebare