Bine ai venit! Intra in contul tau sau Fa-ti cont GRATUIT

Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe...
0 Answers

Boli aparat digestiv

Pacient: 1363 vizualizari
General

Mi s-a intamplat ca atunci cand  inghit bolul alimentar sa am senzatia ca acesta nu aluneca cum trebuie pe esofag si sa am impresia ca acesta ramane undeva pe traseu. Am baut apa ca sa alung aceasta senzatie, iar uneori  la inghitire mai am si o senzatie de durere. Am impresia ca esofagul meu este rigid.  Am fost la medic si mi s-a prescris Motilium de 10 mg. si dupa mesele principale  Gaviscon – emulsie.  Tratamentul este de una luna. De cand urmez acest tratament au trecut doua saptamani dar uneori mai am acea senzatie de esofag rigid. As dori un sfat din partea unui profesionist. Ce mai pot sa fac? 

Multumesc anticipat pentru sfat.


Raspundeti la intrebare